Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів»
Повернення товару належної якості
- Якщо товар ще не отримано - ви можете відмовитися від замовленого товару, повідомивши Службу підтримки Клієнтів. Для цього необхідно відправити номер замовлення в повідомленні про скасування за адресою shop@voronin.ua
- Якщо ви вже отримали товар - можете здійснити повернення протягом 14 днів (не рахуючи дня покупки товару), заповнивши завяуна повернення в довільній формі, вказав Ваші повне им'я, паспортні дані, а також причину повернення.
Повернення товару належної якості можливий за умови збереження його товарного вигляду (упаковка, пломби, ярлики, картонні і пластикові вставки) і споживчих властивостей, а також документа, що підтверджує факт покупки і оплати (товарна накладна, видаткова накладна або довіреність).
Поверненню не підлягають товари, перелік яких визначено постановою Кабінету Міністрів (парфюмерно-косметичні вироби, гребінці, рукавички, ювелірні вироби з дорогоцінних металів, нижню білизну, постільна білизна, панчішно-шкарпеткові вироби, товари в аерозольній упаковці і т.п.).
Повернення товару неналежної якості
Під товаром неналежної якості мається на увазі товар з явним дефектом, а також товар, який не відповідає замовленням або не може забезпечити виконання своїх функціональних якостей.
Якщо вам був переданий товар неналежної якості, що б ми змогли повернути вам гроші, будь ласка - оформите форму на повернення в Кабінеті користувача.
Порядок повернення товару
Для повернення товару необхідно:
- Заповнити форму на повернення, яке автоматично буде прийнято нашою системою. Роздруковувати заяву немає необхідності.
- Акуратно упакувати товар, що повертається. Вкласти в упаковку товарну накладну, всі пломби, ярлики та етикетки, що додавалися до товару.
- Протягом 14 днів (не рахуючи дня отримання) доставити товар самостійно або відправити коробку із замовленням (із зазначенням повної вартості вкладення та з повідомленням про вручення)
Важливо!
- При відправленні посилки, фактичною датою повернення товару вважається дата, зазначена на посилці.
- Оплата за зворотну пересилку товару здійснюється покупцем. Ми не зможемо прийняти вашу посилку, якщо вона буде відправлена «післяплатою» або з «пересиланням за рахунок одержувача», крім випадків, обумовлених окремо з нашими менеджерами.
- Звертаємо Вашу увагу, що оригінальні картонні і пластикові вставки в сорочках і целофановий упаковку, необхідно повернути в непошкодженому вигляді!
Терміни та порядок повернення
Повернення грошових коштів здійснюється протягом трьох робочих днів після отримання товару належної якості, а також після отримання оплати за товар.
За станом повернення замовлення і його оплатою ви можете стежити, отримуючи інформацію в наших відділах продажів.
- Якщо ви повертаєте товар належної якості (наприклад, не підійшов розмір або фасон) - вам буде повернута його вартість, без вартості доставки.
- При поверненні товару неналежної якості, ми повертаємо не тільки його вартість, але і вартість пересилання до вас.
- Не відшкодовується вартість товарів, повернутих з порушенням умов повернення (наприклад, ви переслали товар не повністю, частково без пломб / ярликів, з пошкодженою упаковкою, без картонних і / або пластикових вставок), при цьому товар зворотного пересилання клієнту не підлягає.
Ми повертаємо Ваші гроші
Повернення грошових коштів проводиться таким шляхом:
- на особистий рахунок в нашому магазині для нових покупок;
- поштовим переказом, зарахуванням на Вашу карту;
- їнша форма (за домовленістю)
Заключна інформація
- Важливо! Заява - обов'язкова умова повернення.
- При поверненні коштів поштовим переказом, в заяві необхідно вказувати дійсні прізвище, ім'я та по батькові. В іншому випадку, відділення зв'язку буде змушене відмовити вам у видачі перекладу.
- Звертаємо вашу увагу на те, що повернення грошових коштів здійснюється тільки тим способом, який був зазначений вами в заяві на повернення. Відзначаємо особливо, що неможливий повернення грошових коштів готівкою.
- Інтернет-магазин не несе відповідальності за затримку повернення товару та грошових коштів, викликану роботою служб доставки, пошти і банків.