Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів»

Повернення товару належної якості

   - 
Якщо товар ще не отримано - ви можете відмовитися від замовленого товару, повідомивши Службу підтримки Клієнтів. Для цього необхідно відправити номер замовлення в повідомленні про скасування за адресою shop@voronin.ua
   - 
Якщо ви вже отримали товар - можете здійснити повернення протягом 14 днів (не рахуючи дня покупки товару), заповнивши завяуна повернення в довільній формі, вказав Ваші повне им'я, паспортні дані, а також причину повернення.

Повернення товару належної якості можливий за умови збереження його товарного вигляду (упаковка, пломби, ярлики, картонні і пластикові вставки) і споживчих властивостей, а також документа, що підтверджує факт покупки і оплати (товарна накладна, видаткова накладна або довіреність).

Поверненню не підлягають товари, перелік яких визначено постановою Кабінету Міністрів (парфюмерно-косметичні вироби, гребінці, рукавички, ювелірні вироби з дорогоцінних металів, нижню білизну, постільна білизна, панчішно-шкарпеткові вироби, товари в аерозольній упаковці і т.п.).

Повернення товару неналежної якості

Під товаром неналежної якості мається на увазі товар з явним дефектом, а також товар, який не відповідає замовленням або не може забезпечити виконання своїх функціональних якостей.

Якщо вам був переданий товар неналежної якості, що б ми змогли повернути вам гроші, будь ласка - оформите форму на повернення в Кабінеті користувача.

Порядок повернення товару

Для повернення товару необхідно:

  1. Заповнити форму на повернення, яке автоматично буде прийнято нашою системою. Роздруковувати заяву немає необхідності.
  2. Акуратно упакувати товар, що повертається. Вкласти в упаковку товарну накладну, всі пломби, ярлики та етикетки, що додавалися до товару.
  3.  Протягом 14 днів (не рахуючи дня отримання) доставити товар самостійно або відправити коробку із замовленням (із зазначенням повної вартості вкладення та з повідомленням про вручення)


Важливо!

  • При відправленні посилки, фактичною датою повернення товару вважається дата, зазначена на посилці.
  • Оплата за зворотну пересилку товару здійснюється покупцем. Ми не зможемо прийняти вашу посилку, якщо вона буде відправлена ​​«післяплатою» або з «пересиланням за рахунок одержувача», крім випадків, обумовлених окремо з нашими менеджерами.
  •  Звертаємо Вашу увагу, що оригінальні картонні і пластикові вставки в сорочках і целофановий упаковку, необхідно повернути в непошкодженому вигляді!


Терміни та порядок повернення

Повернення грошових коштів здійснюється протягом трьох робочих днів після отримання товару належної якості, а також після отримання оплати за товар.

За станом повернення замовлення і його оплатою ви можете стежити, отримуючи інформацію в наших відділах продажів.

  • Якщо ви повертаєте товар належної якості (наприклад, не підійшов розмір або фасон) - вам буде повернута його вартість, без вартості доставки.
  • При поверненні товару неналежної якості, ми повертаємо не тільки його вартість, але і вартість пересилання до вас.
  • Не відшкодовується вартість товарів, повернутих з порушенням умов повернення (наприклад, ви переслали товар не повністю, частково без пломб / ярликів, з пошкодженою упаковкою, без картонних і / або пластикових вставок), при цьому товар зворотного пересилання клієнту не підлягає.


Ми повертаємо Ваші гроші

Повернення грошових коштів проводиться таким шляхом:

  • на особистий рахунок в нашому магазині для нових покупок;
  • поштовим переказом, зарахуванням на Вашу карту;
  • їнша форма (за домовленістю)


Заключна інформація
 

  • Важливо! Заява - обов'язкова умова повернення.
  • При поверненні коштів поштовим переказом, в заяві необхідно вказувати дійсні прізвище, ім'я та по батькові. В іншому випадку, відділення зв'язку буде змушене відмовити вам у видачі перекладу.
  • Звертаємо вашу увагу на те, що повернення грошових коштів здійснюється тільки тим способом, який був зазначений вами в заяві на повернення. Відзначаємо особливо, що неможливий повернення грошових коштів готівкою.
  • Інтернет-магазин не несе відповідальності за затримку повернення товару та грошових коштів, викликану роботою служб доставки, пошти і банків.